Első partneri sikerek


happybusiness

Első partneri sikerek

Ön gondolta volna, hogy egy villamossági nagykernek is van keresnivalója az apróhirdetések piacán?

November 10.-én kaptam meg az akciós termékek listáját, ami összesen 11 terméket tartalmazott. A termékek kétharmadát megtaláltam olcsóbban valamelyik webshopban. Gondoltam innen szép a győzelem. 

Az aprók megírása után feltöltöttem azokat egyelőre csak Jófogásra és Agroinformra, hogy ne legyen akkora a zaj. A munkát könnyíti, hogy partneremnek nincsenek elvárásai a kampánnyal kapcsolatban, szabad kezet adott a kísérletezésre. Ha valamelyik módszer bejön, akkor All-In, azt toljuk.

Azóta eltelt 10 nap. Az első feltöltés óta 9. Íme a statisztikák csak a Jófogásról:
11 termék - 292 ember látta - 6 érdeklődik - 1 kedvencnek jelölt - 1 vásárolt


Ez így önmagában nem egy világbajnok konverziós ráta (pont annyi, mint a Google). De vizsgáljuk kontextusban.

Lentebb muszáj matekozni, azt nem mindenki szereti, ezért összefoglalva: Az apróhirdetés olcsó, jó, hatékony marketing eszköz. 1 Kattintáson megspórolható minimum 50 Forint!


Matek

Szerintem a legjobb, ha egy termékre osztjuk le a költségeket és onnan indulunk.
Így az egy terméket 26-an látták 9 nap alatt 1 apróhirdetési oldalon.

Google


26 kattintás a Google CPC árakkal számolva (59 Ft / katt) 1.534 Forint.

Tegyük fel, hogy készít egy Google kampányt, ami 6 hónapig fog futni, havi 60.000 Forintos költségkerettel. A hirdetési fiók beállításához szakértőt kér fel, melynek díja egyszeri: bruttó 80.000 Forint.

Google kattintás ár így: 60E/59Ft*6hónap = 6101 Katt. | 80E Forint szakérői díj/6101Katt = 13 Forint ->
6101 kattintás 440.000 Forint, így az jön ki hogy 1 kattintás ára: átlag 72 Forint. 2,23%-os konverziós rátával számolva Önnek lenne 136 vevője (HA).

Nálam

Egy darab apróhirdetés elkészítése nálam, amit utána frissítek is 6 hónapig folyamatosan: 5.080 Forint.

Szóval 1 apró 1 oldalon 26 kattintás10 nap alatt (9, de 10-el könnyebb a számolás). 6 hónap alatt eltelik 18*10 nap. Az Ön hirdetéseit egy oldalon ezidő alatt 468-an tekintik meg (katt). 
A csomag úgy szól, hogy összesen 7 helyen fog megjelenni akkor ez: 3276 kattintás (több lesz, de most arányosítok). 1 apróhirdetés feltöltése (kategória függő) az oldalak 95%-ánál ingyenes. 

1 kattintás ára így: 1 és fél Forint.

Persze, minél több apróhirdetés, annál többe kerül és ugyanakkor annál kevesebbe is:
Abban a lehetetlen helyzetben, ha csak egy aprónk van és fizet a legdrágább apróhirdetési oldalnak a legolcsóbb csomagért, a havi kattintási költség ott: 243 Forint. 10 aprónál már csak 24, 100-nál 2,4.... 
PRO tipp: én 10-nél is tudom adni 2,4-ért :)

Forrás:

https://qjob.hu/blog/articles/google-hirdetes-arak

https://convkit.com/hu/dashboard/faq/mi-szamit-jo-konverzios-aranynak